19 ноември 2011 г.

Хлебчета с шоколад


Тези хлебчета ме грабнаха още като ги видях в любимото ми списание "Домашна кухня". Е не можах да ги докарам с онзи добър търговски вид, но не мисля, че от това пострада вкуса им :)). Децата бяха моите оценяващи, намаха търпение да ги опека. Внимателно ме наблюдаваха как ги приготвям и постоянно бъркаха в буркана с шоколада, имаше опасност да не стигне за хлебчетата. :) Още докато бяха топли ги награбиха, не ме оставиха на мира за да ги снимам. Много бяха сладки и аз така им се радвах, защото най - после харесаха нещо. Ето и как ги приготвих:

Продукти:
200 мл. прясно мляко
20 гр. мая
1 ч.л. сол
1 с.л. захар
2 с.л. олио
1 яйце
500 гр. брашно
150 гр. шоколад начупен на малки парчета

Приготвяне:
Пресявате брашното, правите кладенче и вътре изсипвате разтворената в леко затоплено прясно мляко мая. Добавяте солта, захарта, олиото, яйцето и замесвате меко и гладко тесто. Покривате със свежо фолио и оставяте да втаса за около 40 - 50 мин. От втасалото тесто оформяте кръгли топки, в които поставяте парчета шоколад и месите, за да се разпредели шоколада в тестото. Оформяте правоъгълни хлебчета, цепвате с ножа на две места по диагонал и подреждате в тава с пекарска хартия. Оставяте отново да втасат. Печете в загрята на 180 градуса фурна докато придобият златист цвят.
Да ви е сладко!

8 коментара:

  1. Ели, много са си хубави хлебчетата - имат си перфектен търговски вид.
    Много е хубаво, когато някой оцени старанието ти :) Моите домашни любимци почти никога не харесват това, което правя. Добре, че все идва някой на гости да ме похвали ;)

    ОтговорИзтриване
  2. Ели, така е когато някой оцени какво си приготвил е много приятно. Моите домашните и те са така все нещо не им харесва, или искат да им приготвя нещо и докато стане вече не им се яде :)).
    Благодаря, че намина и ме оцени, какво другио ни остава с тези капризи :)))))

    ОтговорИзтриване
  3. Ели, хлебчетата са перфектни, получили са се чудесно.:-)) Трудно е да имаш капризни домашни, понякога се чудя как да задоволявам различните вкусове, но такива шоколадови хлебчета трябва да се оценят по достойнство!:-))
    Хубава вечер!

    ОтговорИзтриване
  4. Еее,ама кой ще те чака да снимаш пре тези невероятно пухкави и вкусни хлебчета,амиииии!
    Чудни са,ах как хубаво би ми дошло едничко поне,Ели!

    ОтговорИзтриване
  5. Ели, изглеждат апетитно - и на вкус и на вид, а щом имат и шоколад сигурно не са се задържали в кухнята за дълго!:-)

    Поздрави и хубав остатък от уикенда!

    ОтговорИзтриване
  6. Вижда се,че и без шоколад са страхотни!

    ОтговорИзтриване
  7. ЕЛи,
    и мен ме грабнаха:-) Сега остава да грабна продуктите и да почваме;-) Но все време не стига:-)
    Записах си ги иначе:-)
    Хубава седмица от утре!

    ОтговорИзтриване
  8. И пак , и пак, и пак съжалявам за пропуснатото...
    такава вкусотия...
    прелестни са:)

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...