11 ноември 2011 г.

Щрудел с круши и награда от Роси


Продукти:
1 пакет бутер тесто/ аз ползвах пакет от 400 гр./
1 жълтък
1 белтък
 
  За плънката:
4 средни круши
6 с.л. захар
1 к.л. канела
1 ч.ч. цели орехови ядки

Приготвяне:
Най - напред си пригответе плънката. Почистете и нарежете крушите на малки кубчета. В подходящ съд ги поставете, заедно със захарта, канелата и орехите, и затоплете на котлона. Разбъркайте на слаб огън докато се карамелизират крушите и се изпари водата, която ще пусне плода. Оставете настрана за да изстине плънката.
Разделете бутер тестото на две като едната кора съвсем леко я разточете, с диаметъра на тавата в която ще печете. Нека тестото покрие изцяло дъното и страните на тавата, че и малко да излиза извън нея. Намажете обилно с разбития белтък. Разпределете цялата плънка, и покрийте с другата част от тестото. А онази част от долната кора, която излиза извън тавата я прегънете по посока към центъра. Трябва да се образува борд. Намажете целия щрудел с разбития жълтък и с  вилица направете няколко пробождания за да може да излиза парата докато се пече. Изпечете в предварително загрята фурна на 200 гр. да готовност. По желание може докато е още топъл да поръсите с пудра захар.
Да ви е сладко!


Ето и още една награда, тази е от Кулинарния ни елексир - Роси, Благодаря ти много за страхотната радост, която ми подари. :)

10 коментара:

  1. Вкусно! От скоро открих насладата от десерти с круши и този определено изглежда страхотен! Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  2. Много лесно и много хубаво!Поздрави и хубави почивни дни!

    ОтговорИзтриване
  3. Обожавам лесните за приготвяне рецепти с ефектен завършек! А твоето предложение е точно такова! Имаш наградки при мен, заповядай да си ги вземеш на http://edilina.blogspot.com/
    Проздрави и хубав уикенд!

    ОтговорИзтриване
  4. Изглежда страхотно и предполагам,
    че е много вкусно и ароматно с тези круши.
    Поздрави и хубави почивни дни, Диана

    ОтговорИзтриване
  5. Този щрудел заслужава още една награда.Заповядай при мен да си я получиш.Разкошотия е това, от любимите ми.Хубава вечер , Елена и усмихната неделя!

    ОтговорИзтриване
  6. Сладкиш с круши- обожавам го!
    Май няма да ми стигне животът да опитам всички варианти:-)
    Хубава вечер и поздравления за наградите!

    ОтговорИзтриване
  7. Ооо,Ели,пак предложение с бутер тесто,и пак толкова неустоимо.Разкошен щрудел,много ми харесва!С тези плодове и канелата си представям какво ухание се носи!И чудно се е изпекъл,браво!
    Много ме зарадва с милите думи за мен,благодаря ти!

    Сърдечни поздрави и уютна вечер!

    ОтговорИзтриване
  8. Габи, Палина, Едилина, Диани, Мъх, Роси, благодаря ви момичета за хубавите коментари и топлите думи. Така се радвам, сте харесали моето предложение за щрудел, наистена е много ароматен и ухае в цялата къща. :)))
    Поздарви и ви прегръщам!

    ОтговорИзтриване
  9. Много щтруделски изглежда:)
    Определено ще се пробва,Ели!

    ОтговорИзтриване
  10. И аз определено ще пробвам.Изобщо не съм се сетила,че мога да заменя ябълките с круши:)))

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...