31 август 2011 г.

Баница със сирене и газирана вода и две награди и...........


Продукти:
1 пакет готови кори за баница
3 яйца
300 мл. газирана вода
300гр. сирене /или по ваш вкус/
120 гр. масло


Приготвяне:
Тавата се подмазва с масло нареждат се 2 - 3 кори и отгоре се поръсва само сирене, след това още 2 - 3 кори и пак сирене и така докато корите свършат. Баницата се нарязва на парчета и се полива с разтопеното масло. Оставете така за около 30- 40 мин. така че маслото да се напои в баницата.
Разбиват се яйцата и газираната вода и баницата се залива. Отново оставете да престои около половин час. Целта е да се напоят добре корите така баницата става по пухкава. Пече се до златисто в предварително загрята фурна на 220 градуса. След като е готова се поръсва с капчици вода и се покрива с кърпа.
Да ви е сладко!


Не мога да не споделя страхотната награда която получих от Мони, много ме зарадва и с удоволствие ще се похваля :)))

На свой ред ще споделя награда с  Катерина, Елексирчето, Зиче, Горски мъх и Лети.

Награда от Елексирчето

Тази награда я видях почти във всички блогове, затова няма да посоча точно име, а нека я вземе този който си я хареса или все още не получил такава.

Като съм започнала да се хваля, :) че нямам спиране. С голяма изненада открих в последния брой на сп. "Кулинарен Журнал", моя торта. Хората са я харесали и взели, че я направили, пък взели и я публикували. :)))))

7 коментара:

  1. Честити награди и публикация!
    А баничката е супер!

    ОтговорИзтриване
  2. Баницата ухае чудесно;-)
    Поздравления за наградите!
    Още повече поздравления за публикацията;-)!

    ОтговорИзтриване
  3. Ели,ми то си е за хвалене:)Това е твоят труд излязъл от ръцете и сърцето!
    Поздравявам те и ти се радвам:)
    Баничката ти е много вкусничка,от снимките имам чувството.че още пари!
    Прегръдки Еленче:)
    П.С.Поеми предизвикателството за играта!

    ОтговорИзтриване
  4. Ах каква баница много апетитна е мммммм.....
    Честити награди Елена, ти си ги заслужи за труда и хубавият ти блог.
    Благодаря ,че съм сред наградените и аз ,много ме поласка.
    Поздрави!!!

    ОтговорИзтриване
  5. Елена,
    чудна е тази баничка - каква е хубава и златисто запечена отгоре!
    Честити награди и публикация! Благодаря ти от сърце, че споделяш наградата си с мен!
    Поздрав и хубави оставащи летни дни!

    ОтговорИзтриване
  6. Ели,ето от къде идва този изкусителен аромат на баничка,чак тук ми замириса!Прекрасна е!
    С газирана вода и без мляко не съм правила,но ще трябва да опитам.Чувала съм за този вариант,а сега го виждам нагледно при теб колко е сполучлив!
    Благодаря за споделената награда,грабвам си я с голяма радост и ще се похваля с нея в следваща публикация!

    Хубав петъчен ден ти пожелавам!

    ОтговорИзтриване
  7. Благодаря на всички за хубавите думи, толкова ме радват, много сте мили.
    Ох Кате незнам дали ще мога да се справя с тази игра, нещо не съм добра в писането :(, но ще помисля:)

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...