24 юни 2012 г.

Брауни с два вида шоколад


През изминалата седмица в службата се сдобихме с още един колега, не че не го имахме и от по рано, но по стечение на обстоятелствата, се наложи да отсъства за по дълъг период. Тя много ни липсваше и като разбрахме, че се завръща, решихме да я посрещнем подобаващо :) Спретнахме един страхотен букет от пъстри цветя

А за да подсилим насладата си похапнахме тези браунита, които аз толкова набързо приготвих, без да знам какво ще се получи, защото съкратих оригиналната рецепта. Идеята дойде от тук, и съм сигурна, че ако се добавят карамелизирани плодове ще се получи още по добре, но аз нямах много време и го спретнах само така.
 Ето и рецептата:
 

Продукти:
80 гр. млечен шоколад
50 гр. бял шоколад
100 гр. масло
2 големи яйца
150 гр. захар
100 гр. брашно
2 ванилии
щипка сол

цели орехови ядки по желание

Приготвяне:
На водна баня разтопете шоколада заедно с маслото. Трябва да се получи гладка смес. Оставете настрани леко да се охлади, а през това време в голяма купа разбийте яйцата заедно със захарта. Бъркайте до побеляване и прибавете шоколадовата смес, ванилиите и солта. Най - накрая се добавя брашното и задължително разбърквайте с шпатула, за да не спадне сместа. Готовата смес разпределете във форми за мъфини, а може и да изпечете във друга форма, въпрос на избор.Просто застелете съда с пекарска хартия. Аз постявих по една цяла орехова ядка в средата на всяка мъфина.
 Печете в предварително загряла фурна 200 градуса за не повече от 25 мин. Оставете напълно да изстине и се насладете на страхотния вкус - мека вътрешност с хрупкава коричка и аромат на шоколад......
Да ви е сладко!

6 коментара:

  1. Ели с тези разкошни брауни колежката сигурно е разбрала,че Ви е липсвала много.Прекрасно и вкусно посрещане се е получило!
    А рецептата много ми хареса и си я записвам:))Прекрасна неделя,Ели!

    ОтговорИзтриване
  2. Ели, чудни са станали брауните.
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  3. Прекрасно посрещане! Браунис правих веднъж и станаха много твърди, все се каня да правя отново:), твоите са станали страхотни! Прекрасна нова седмица от мен:)!

    ОтговорИзтриване
  4. И на мен ми се иска да ме посрещат така!
    Всичко е прекрасно!

    ОтговорИзтриване
  5. И букетчето,и чашата,в която е,и браунитата са си прелест!Супер посрещане,браво,Ели!

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...