18 юни 2012 г.

Ягодово парфе


За първи път правя парфе, въпреки, че мъжа ми много обича и все ми мърмори, че не му правя. Винаги съм си мислила, че е много трудно, и много капризно за приготвяне, но не е така. Приготвих, го много набързо, а също толкова бързо го изядохме. Ако искате и вие да го опитате ето продуктите:

Продукти:
15 бр. бишкоти
1 п. капучино

   За парфето:
300 гр. ягоди
2 големи кофички заквасена сметана
200 мл. течна сметана
150 гр. захар
1 п. желатин


Приготвяне:
Пасирайте ягодите в блендер или с пасатор и ги прецедете през цедка, за да не останат семки. Течната сметана разбийте много добре и прибавете към нея сока от ягодите, захарта и квасената сметана. Разбъркайте хубаво. Пригответе желатина, като го накиснете в 2-3 с. л. студена вода и го оставете да набъбне, след което го разтворете на водна баня и  го изсипете към ягодовата смес. Бишкотите, потапяте в сместа от приготвеното капучино и нареждате на дъното на форма за торта. След като е покрито дъното, изсипете ягодовата смес и украсете по ваш избор. Аз сложих малко ягоди и филирани бадеми. Оставете в хладилника поне за 2 часа.
 Един много лек и свеж десерт. 
Да вие сладко!

5 коментара:

  1. Обичам ягодово парфе-леко и ароматно.Ели,сега е сезона на тези плодове и е хубаво че си направила това бижу.
    Хубав ден!

    ОтговорИзтриване
  2. Страхотно парфе, не се съмнявам и във вкуса му.
    Целувки и спорен ден!

    ОтговорИзтриване
  3. Страхотно парфе...ароматно и свежо!
    Изкусително предложение
    Желая ти чуден летен ден!

    ОтговорИзтриване
  4. А аз много ги обичам парфетата,Ели,но и аз само лятото се сещам да направя!Твоето е чудесно!
    Прекрасен вторник!

    ОтговорИзтриване
  5. "Приготвих го толкова бързо.... и толкова бързо го изядохме" Страхотна си! Абсолютно уверена съм и аз, че ако го приготвя, ще бъде изядено моментално! Изкусително парфе!

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...