6 февруари 2012 г.

Рогчета със сирене


Тази рецепта ако знаете откога си чака реда за да ви я покажа. Ето най - накрая се наканих. От тестото могат да се приготвят както солени, така и сладки кифлички. Аз сега ще ви представя соления вариант, а в други публикации ще видите и сладките. Тестото може да го замесите от вечерта и да престои в хладилник, на сутринта вадите изчаквате около 30 мин, за да се постопли тестото и печете. Ето и рецептата:

Продукти:
1 яйце
300 мл.прясно мляко
100 мл. олио / аз винаги ползвам 50мл. масло и 50 мл. олио/
20 гр. прясна мая
1 с. л. сол
1 с. л. захар
околи 500 гр. брашно

сирене
1 яйце

Приготвяне:
От изброените продукти замесете меко и нелепнещо тесто. Оставете на топло за да втаса за около 40 - 50 мин, или докато удвои обема си. От втасалото тесто оформете кръгли питки, като в средата слагате малко натрошено сирене и увивате на фитилче. Подредете готовите рогчета в тава застлана  с пекарска хартия и оставете за около 20 мин да втасат пак. Намажете ги с яйцето, и изпечете в предварително загрята фурна на 200 гр. до златист цвят. Идеални са за закуска с чаша топло мляко!
Да ви е сладко!


16 коментара:

  1. Елинка, някак не може ли да ми пратиш това панерче пълничко :) Много обичам кифлички със сирене, но понеже половинката не хапва нищо със сирене и много рядко правя. Но поне мога да се насладя на вида на твоите рогчета! Хубава вечер, мила!

    ОтговорИзтриване
  2. Чудесни питки, Ели! Намирам рецептата лесна за изпълнение и също звучи много вкусно. Ще я опитам с удоволствие.

    Приятна вечер и една чудесна седмица от мен!

    ОтговорИзтриване
  3. Много хубави рогчета! И фотогенични :)

    ОтговорИзтриване
  4. Ели, чудесни са :)
    Гризвам си сиренце!
    Поздрави и хубав ден!

    ОтговорИзтриване
  5. Вкусни рогчета, Ели! Вкусни и красиви, обичам такива малки закусчици, толкова са апетитни.

    ОтговорИзтриване
  6. Рогчета прелест!
    Еланка ,много хубави са станали и снимките ти са прекрасни!
    Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  7. Мммм,че пухени,и със сиренце са супер!
    Грабвам си няколко за утрешна закуска,Ели!
    Чакам да видя и сладките!

    Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  8. Eли, чудесно изглеждат!
    Преди няколко дена си мислех за солени кифлички. Записвам си рецептата. Ще ги пробвам.
    Поздрави :)

    ОтговорИзтриване
  9. Димиева, пак ми се доядоха кифлички;) Ухаят, ухаят!!!!
    Ще ги направя, с друг пълнеж, че напоследък не мога да устоя на кифлички;)

    ОтговорИзтриване
  10. И аз,и аз-вкусни рогчета ,Ели...със сиренце,засищащи-как ми се хапва за закуска с чаша айрян...Харесват ми.
    Приятна вечер!

    ОтговорИзтриване
  11. Льонка правих ги....ЧУДНИ, ЧУДНИ!!!
    Прегръщам те!

    ОтговорИзтриване
  12. Ели, как съм ги пропуснала тези рогчета :(( Изглеждат прекрасно и много апетитно. Като гледам и рецептата не е сложна, включвам ги в менюто за закуска през новата седмица :)

    Поздрави! Хубава нова седмица!

    ОтговорИзтриване
  13. Днес най-накрая приготвих рогчетата :) Благодаря за прекрасната рецепта! От една част от тестото направих кифлички с локум и мармалад, но за тях ми идва леко солено тестото. Уж правилно измерих захарта и солта. Следващият път като реша да правя сладки кифлички, ще намаля малко солта и леко ще увелича захарта и мисля, че няма да имам този лек вкусов проблем. Иначе са страхотни, още веднъж благодаря!

    Поздрави!

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...