11 април 2011 г.

Сладкиш с бишкоти

Идеята за това вкусно нещо дойде от тук блога на Вероника. Аз малко промених рецептата според това което ми се намираше в къщи и се получи един наистина много фин и интересен сладкиш. Ето и рецептата:


Продукти:

36 бр. бишкоти /това са три малки пакета/
1кутия карамелизирано кондензирано мляко /сгущенка/
1пакет ванилов крем на Dr. Oetker - Крем Оле
400 мл. прясно мляко за ваниловия крем

  за сиропиране на бишкотите:
200 мл. прясно мляко
2 с. л. захар
1 ванилия

  за карамелената заливка:
1 ч.ч. захар
100 мл. вода

Приготвяне:
Подгответе сиропа за бишкотите като затоплите леко млякото и прибавите захарта и ванилията. Разбъркайте за да се разтвори захарта. В така приготвения сироп потопете една по една бишкотите и наредете в правоъгълна тава. Внимавайте с бишкотите не ги дръжте прекалено дълго в млякото за да не се разпаднат преди да сте ги наредили. След като сте наредили един ред с бишкоти изсипете цялата консерва сгущенка. След това сиропирайте и останалите бишкоти и наредете отгоре. Покривате с приготвения вече ванилов крем на доктора. За карамеловата заливка карамелизирайте захарта и махнете от котлона, изчакайте да се успокои и прибавете водата. ВНИМАВАЙТЕ да не се изгорите, защото ще се получи реакция. Върнете на котлона и оставете да поври на слаб огън докато се получи гъст сос. След като е готов махнете от котлона и оставете да изстине леко и полейте сладкиша. Украсете според вкуса ви, аз използвах орехови ядки.

Ами това е, бързо и лесно, най - трудното всъщност на този невероятен сладкиш е да извадиш парче, но след като се сервира светкавично свършва ....... и идва ред на изваждането на другото парче :) :) :)

4 коментара:

  1. Гледах го аз този сладкиш при Вероника, ама сега и при теб.... съвсем ще ме зарибите.
    Нищо, че не се реже на парче, съгласна съм и с лъжицата да вадя :)
    Мнооооого сочен, Ели!

    ОтговорИзтриване
  2. Не му мисли много Пепи, няма да съжаляваш, само по - голяма лъжижа си приготви :):)
    Благодаря ти наистина стана сочен.....

    ОтговорИзтриване
  3. Елена, страхотен сладкиш!Много са ми любими сладкишите с бишкоти и бисквити, копирам си рецептата ти:).

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...